torsdag, april 04, 2013

träning

Jag var lite gulligt mot min kära mot min kära grannfru här. Vi tog en promenad till Netto och köpte lite billigt kaffe, Gevalia för 22 kr per paket, jättebilligt. Det var riktigt skönt att gå och promenera. Det var riktigt härligt!

Sen, efteråt gick jag här och småplocka. Jag hade fullt sjå med Facebook och det krånglade. Det var inte så himla kul. Sen visste jag inte om jag skulle komma med på vattengympan, jag var 10:e reserv. Men jag tog bussen ner och jag fick en smärre chock på apoteket – penicillinet går inte på högkostnadsskyddet längre – vad ska man då ha högkostnadsskydd till? Jag fattar inte! Jag kom med på vattenpasset, så jag tränade och det var full fart.

 Det gick ju sin gilla gång. Jag satte mig och titta på tv när jag kom hem och gjorde inte så mycket. Jag känner mig nyttig i alla fall, för jag har varit och tränat två gånger denna vecka. Det känns härligt och gott!

Inga kommentarer: