tisdag, april 02, 2013

ny vecka

God morgon, det känns tomt här hemma, saknar min pojkvän. Gick upp och slöade, orkade inte göra nånting.

 Tog en liten tidigare buss till träningspasset. Köpte månadskortet igen. Jag tycker det har blivit dålig stil här, att dom flyttar försäljningsställen. Det är inte lätt att ta sig in. Tillgängligheten blir sämre. Det känns väldigt tråkigt. Jag kom ner lite tidigare då, så satte jag mig och tog en Marabou glass. Ja, choklad med glass i. Smakade sådär tyckte jag, men den gick väl an och äta. Satt och funderade lite grann på livet.

 Sen gick jag in på Anna-Lenas hårda pass och tränade. Det var riktigt roligt och vara på det passet för en gångs skull. Det kändes givande. Sen fick jag så snällt åka med min kära gamla kollega hem igen.

 Jag var inne och handlade. Varför handlar man så mycket? Man blir som spagetti i armarna. Sen satte jag mig och såg på Äntligen hemma. Och så satte jag på en tvättmaskin, men jag gjorde inte så mycket, orkade inte, jag hade ingen lust. Så pratade jag med min lilla älskling. Jag ville se hur detta blir. Ni får ha en bra kväll allihopa!

Inga kommentarer: