fredag, mars 01, 2013

jag är så himla trött

Vi går mot ljusare tider, och det är lite ljusare på morgonen, men varför ska man vara så himla trött och seg, det fattar jag inte! Man är helt mörbultad och alltihopa! Det blev bara en gång den här veckan jag tränade, så jag ska försöka bli bättre nästa vecka.

 Jag skulle ha gjort så mycket igår med min veckostädning, orkade inte dvs. plockat undan, torka damm, dammsuga och torka golvet. Jag orka inte ens gå in till butiken. Det sket sig alltihopa för mig! Nu har jag allt över mig idag när jag kommer hem. Jag ska fixa Zaffis låda, det är så bra med dom här kassarna. Jag gör rent varje dag i den, det håller i två månader, och sen måste jag slänga det. Det ska jag göra idag när jag kommer hem. 

 Fredagen, trött och sleten men jag skickade ett sms till min kära kontrollant och frågade: Ska vi orka ta en pizza? Så jag gick bort till affären och handlade och sen gick jag in och köpte mig en pizza. Sen gick jag och slösade bort min tid och satt och tjötade med henne. Sen bara hem och krypa i säng. Det var så gott.


♥Till helgen kommer min vän och hälsar på mig. Då ska vi äta lite paj och ta lite rödvin och så där, och ta det lite lugnt. Nu ska jag fortsätta jobba, så får vi se vad som händer och sker.♥

Inga kommentarer: