måndag, mars 11, 2013

helgen är slut

Nu är det ny arbetsvecka, så det är att jobba igen. Det var lite mos kvar från igår så jag tog med lite grönsaker och köttbullar som jag hade i frysen.

 Nu ska jag gå ner och ta lite träning på vattengympan. Det blir väl inte så mycket den här veckan heller, men det får bli det lilla man kan göra. Nu får ni ha det så bra. Det var riktigt trevligt att komma på ett vattenjympa-pass som jag inte har varit på! 80-talsinspirerad vattenjympa, tjejen var från England, hon bröt lite på engelskt uttal. Det var lite roligt, det var stationer, det var väldigt trevligt och uppskattat! Det kanske är nånting man kan gå på om man inte kan gå på dom vanliga passen, riktigt roligt! Det kändes lite lätt, hon tog det lite soft. För en nybörjare var det väldigt bra, men är man trött och sliten efter en arbetsdag, så är det gott att ta lite vattenjympa bara, inte sådär ”pang på”. Så det var riktigt trevligt, och jag fick skjuts hem av min kollega.

 Så det blev väldigt gott att bara krypa ner i sängen och ta det lite lugnt och så där.

Inga kommentarer: