torsdag, februari 21, 2013

yr höna


Man blir lite halvrädd, för det ringde här på morgonen tidigt, jag blev så himla rädd!
En väninna skulle komma och hälsa på mig, men hon dök inte upp här idag. Det är typiskt, jag boka av andra saker, så jag blev lite irriterad på detta.
Struktur – jag är som en yr höna, jag är och plockar över allt. Jag tror jag har slängt 10 påsar med skräp. Ska jag få hjälp att köra bort grejer, men det är nästa stört omöjligt! Jag blir snart frustrerad, om jag inte får bort grejorna. Jag blir som en yr höna, som springer och plockar och plockar, men jag tycker aldrig att jag blir färdig! Vi får se… jag ska i alla fall jaga dammsugaren innan jag börjar träna idag. Jag tänkte jag ska vara nyttig och träna tre dagar i denna vecka. Jag behöver komma ut och röra på mig lite grand, jag tror det är nyttigt för min astma. Nyttigt för kroppen och huvudet och få rensa lite.
Jag har tvättat min vinterjacka, så jag har ingen jacka att ta på mig när jag går ut, så jag ska ta på mig en tjock tröja och en vindtät jacka. Det får duga idag, jag får gå så.
Nu ska jag fortsätta och städa och inte sitta framför dator. Jag ska organisera mig lite och jaga dammsugarn. Zaffi ligger och sover i min säng.
Jag ska gå och lyssna färdigt på en bra bok. Det är väldigt bra att köpa märken på hörlurar, jag visste inte att Koss hade riskgaranti på sina saker. Jo, det hade de. Jag sitter med mina nya hörlurar och ska se om jag kan få ordning på det. Ni får ha en bra dag!

Inga kommentarer: