torsdag, december 20, 2012

lyckas

Torsdag, en dag kvar, sen är man julledig i fjorton dar! Vad ska man göra? Men den här julen känns det skönt att få vara ledig, faktiskt.
Men jag vet inte vad jag ska hitta på eller så, men…

Jag lyckas, jag kommer med bussen! Min kollega berättade på onsdagen att bussen körde förbi henne! Jag trodde att alla bussar skulle stanna på hållplatsen, eller är det specialbussar som inte stannar på alla hållplatser?

 Jag var nere och åt julgröt på jobbet, vi har frukost på jobbet, och det är himla gott, det är himla trevligt! Idag ska vi ha lite personalfest och sådär. Och lönen har kommit in! Poff, jösses, har den kommit redan! Men den går ju till räkningar, så sen har man ju inte så mycket pengar över. Men vi får se hur dagen blir. Sen har jag beställt en scanner-mus. Den är jag lite intresserad av, och nyfiken så jag spricker nästan!

 Men nu ska jag gå ner och äta jullunchen här, och ta det lite lugnt. Så får ni ha det så bra!

Inga kommentarer: