söndag, september 16, 2012

sådan helg blev det

Det har varit en underbar helg känns det som. Jag fick lite hjälp med internet, det var jättesnällt att någon hjälpte mig med det. Men telefonen fungerar inte så himla bra och det är inte så roligt.

 Sen har jag varit på PMU:s loppis själv, där jag strosade runt. Jag tog en kaffe och baguette där och det var väldigt gott. Sen gick jag till ICA och köpte mandelfisken från Findus, den är jättegod! Sen tog jag lite potätemos till det. Sen hade jag lite besök här, den lilla stunden man får tjuvat till sig. Det är ju underbart den lilla stunden! Sen har man varit helt molkutten ensammen hela helgen
 Knappt någon som har ringt. Jag har inte företagit mig någonting heller, jag har inte orkat gjort något nästan. Jag har inte haft någon lust. Jag är lite spänd på vad som kommer att sägas på onsdag – vi får se. Jag har gjort lite köttgryta här, som jag ska ha till jobbet under veckan. Det är lite sånt som jag har gjort. Men jag tänker på alla som inte har någon som kan komma och hälsa på dem – så kommer det bli för mig i framtiden. Ni får ha en bra helg.

Inga kommentarer: