lördag, juli 14, 2012

promenix fotograferingen


God morgon, lördag. Vad ska hända idag? Jag tänkte att jag tar det lite lugnt. Jag kände för att åka in till stan så jag gjorde i ordning mig och stack iväg och fick se min lille gulleplutt. Men se och inte röra. Vi låtsas inte om att vi känner varandra. Det var lite kusligt att jag skulle springa på den här personen, men det gick. Jag blev så förvirrad så jag vände bara, hoppade in och köpte lite godis sen åkte jag hem igen.
Och sen kom lilla Goldie till mig här och träffade Zaffi. Det gick ju jättebra. Dom blev ganska goda vänner. En hund och en katt, det är väl inte så bra va?, men det gick faktiskt!
Sen har jag städat uthyrningsrummet och nu har jag fått in en ny som ska bo här ett tag. Så får vi se om den trivs.
Jag tog mig ett glas vin till TV:n och sen gick jag och handlade och grejade. Till lunch idag tog jag faktiskt mig kalvsylta och potatis.
Jag tycker det är gott med kall potatis faktiskt.
När jag var ute på stan fick jag fotograferat en liten skata tror jag att  det är på bilden. Det var lite kul och så nära hon kom. Det trodde jag aldrig! Jag tänkte att jag skulle gå ut och fotografera och ta dagens foton. Nu får ni ha det så bra!

Inga kommentarer: