måndag, juni 11, 2012

mys ställ

God morgon, det är måndag och jag är pirrig idag!

Jag känner mig helt nervös för kvällen! Dagen gick sin gilla gång. Det var tur att kontrollanten hjälpte mig, för Dahlbergs persienner kom hit till mig och de kunde hjälpa mig och laga mina persienner på plats. Det var helt underbart att dom kunde fixa det! Vi grejade och dona. Vi åkte sen ut till det underbara stället, det är så gott.

 Jag funderar på om jag ska hyra en natt och ligga där ute och bara vara. Att sova där ute en natt, det skulle vara så underbart att få göra det. Jag längtar ut! Jag funderar på om jag ska göra det en dag när jag är ledig. Att bara semestra dit ut, det skulle vara roligt.

Sen kom min inneboende och hämta mig och jag visade runt mina underbara ställen, där man kan gå och njuta och känna av miljön. Han kände likadant, det trodde jag inte han skulle göra. En som var glad när jag kom hem, det var min lilla Zassi. Hon hade busat med persienn-gubben, men det hade gått bra. Ni får ha en trevlig kväll på er!


Borgen  Aftonfrid.


Inga kommentarer: