torsdag, april 12, 2012

Varit ska du skicka mig?






Det är snart bara en dag kvar till ledighet och helg snart. Jag fick dra upp mig tidigt i morse, jag trodde inte jag skulle orka det, men jag gick upp vid niotiden och klädde på mig och åt lite fil.
Sen kom finansministern hit och vi grejade med deklarationen. Det är inte lätt – jag vill lägga tiden från 2011 bakom mig. Jag vill inte ha det livet kvar.
Jag kanske inte får vara med i en förening som jag har varit med i många år hos, så det är en sorg. Jag tänker min kära pappa, för vi var med i samma förening. Vi får se… jag får svar i nästa vecka, om jag får vara med eller inte. Så är det ibland.
Jag har lyckats med något idag – jag var reserv nr 11, i morse var jag nr 5 och då peppade mina kompisar mig och jag kom med! Man ska tro in i det sista! Det är helt otroligt – jag har varit på tre pass denna vecka och jag känner mig helnöjd med att jag kom ut på det och fick skingra mina tankar.
Jag unnade mig en kebabpizza när jag kom hem, egentligen ska man ju inte äta sånt heller.
Nu ligger jag med min sista kära bok här och läser. Det är natten och jag är uppe ganska sent och jag ska gå och lägga mig.
Nu får ni ha en god natt och ha det så bra!


Inga kommentarer: