tisdag, april 24, 2012

tisdag eller inte

God morgon. Jag hade bestämt med kollegan att vi skulle ta bussen för det skulle bli pissväder men det har det inte blivit än. Nu har jag hållit på och krånglat med Voicemail men nu fick jag in den äntligen. Vad bra Region Skåne har på sin hemsida med Voicemail där man kan ladda ner den på svenska. Det är det bästa programmet man kan ha. Om man behöver prata in mejl och slippa skriva. Det är inte alla som tycker om att sitta och skriva någonting. Det är lättare att prata och uttrycka sig. Då kanske den andre personen förstår vad man menar. Ja, idag blir det också vattenpass och sen ska jag gå in och säga lite hej till Jönsson när jag kommer hem och försöka vara lite mer social idag. Jag ska bita ihop och försöka här. Nu får ni ha det så gott – en snart solig dag. Hoppas det blir så!

Efter jobbet så var man lite tung i bena. Jag träffade en väldigt trevlig person på vägen ner när jag skulle hämta mina mediciner så jag fick en liten solkick! Det var himla kul. Men vattengympan var väldigt seg. Ibland kan inte folk räkna för det ska vara 22 personer men det var för sjuttsingen 23 i vattengympan. Det blir trångt och sen var det folk som snattrar och håller på. Det är inte så himla käckt om dom håller på och pratar. Så var Jönsson så gullig och mötte mig när jag var färdig med vattengympan. Det var tunga steg hem men vi gick faktiskt och pantade flaskor och åt lite glass och så såg vi på Äntligen hemma. Men sen skulle jag gå och lägga mig.




Inga kommentarer: