torsdag, mars 22, 2012

Optimist


God morgon!
Seg som en råtta på morgonen! Optimist med tiden och allting! Jag var uppe och åt min frukost och plockade lite grand, men jag hade fasen ingen smörgås med mig till jobbet! Tur att jag ringde min kära kollega så jag fick åka med henne till jobbet! Det var ju helt perfekt! Så köpte jag mig en fralla, och det var full fart här på jobbet och alltihop!
 Sen åkte vi till Göteborg på en föreläsning med Helene Tranqvist. Det har varit givande dom här sex gångerna vi har varit nere i Göteborg. Vi har fått lite handledning om autism-spektrat, hur man ska vara, att man inte ska använda så mycket ord.
Sen när jag kom hem var jag tvungen att vara go mot min lilla Zaffi, vi satt och myste och pyste, det var riktigt härligt! Och så såg jag på Antikrundan, och det var från Ed, det var riktigt roligt, jag fick se före detta svägerskans svärfar på tv! Så blir det ibland, att man inte får träffa dom nåt mer, tråkigt att jag inte har nån sambo längre och så där. Men jag har inneboende i alla fall, det är ju lite trevligt och så! Men ni får ha det så gott, så hörs vi!    

Inga kommentarer: