söndag, mars 18, 2012

man är inte....


Fy jag vaknar tidigt här men jag är pigg och glad. Tur man inte gick ut på något igår.  Nu blir det frukost och stor kopp kaffe. Jag funderar på att ta en cykeltur till stan, eller ska jag gå ner och ta bussen hem?
Jag tänker också att jag ska gå in på banken och lägga in räkningar och kolla e-fakturor och sånt. Jag steg ju upp tidigt idag.

Haha, så kan det bli ibland, jag tog mig ut lite och gick en promenad till en väninna. Det tog cirka 45 minuter att gå. När jag kom fram fick följa med henne till Atena och köpa oss en salladsbulle. Den var mycket god. Sen fikade vi. Jag hade med mig bullar och pepparkaka till henne. Men när jag skulle gå hem blev jag väldigt lat så jag tog bussen hem. Ja, så har min helg varit. Det har varit lite trist och tråkigt. Ha det så gott!



Inga kommentarer: