fredag, februari 03, 2012

se det snöar!

God morgon!

Det är nästa 12 minusgrader ute och det snöar och är kallt och jäkligt! Det är tur att man har stövlar att ta på sig nu och termobyxor! Det är så kallt – usch vilket väder!
Nu har jag en vecka på mig, sen kommer det en inneboende till mig. Det är väl inte så mycket att fundera på, utan att börja stressa med det. Jag får ha pli på mig i helgen och fixa, sen får jag ha en vilodag om 14 dagar och pusta ut. Men det är faktiskt inte lätt.
Nu ska jag börja ha lite data med elever här, sen ska jag ta det lite lugnt här och greja i ordning. Jag känner mig inte helt all-right.
Det är sådan tur att jag har så goda vänner, som kan hjälpa mig att få in dörrar och alltihopa! Jag var väldigt trött efter det som vi hade gjort, så jag stupade i säng här tidigt på fredagskvällen! Jag orkade inte var uppe mer, jag var helt slut!
Jag känner mig stressad inför det som ska hända nästa helg.

 
Ni får ha det så gott!

Inga kommentarer: