måndag, februari 27, 2012

ny arbetsvecka

♦ God morgon ! ♦

Det är måndag, ny arbetsvecka startar upp efter sportlov för elever här runt omkring. Det var den bästa morgonen jag vaknade till.
Helt underbart i morse. Jag hade fått lite tips så jag hade plockat i ordning alltihop innan så att jag slipper och missa någonting. Det var helt underbart och ha fått gjort det. Det var skönt.
Sen stämde det inte med bussarna här och det ena med det andra, men det gick. Jag kom med den bussen jag brukar och sen tog vi lilla promenaden och gick.
Sen har det vart full fart på jobbet. Nu sitter jag bara och kliar mig i huvudet. Ska jag åka på mitt vattenpass eller ska jag inte?
Hur känner jag mig, är jag trött eller är jag pigg eller vad är jag?
Katten är fullt kärsvallig här och vill gärna sitta och kurra i mitt knä. Så jag vet inte hur jag ska göra. Men ni får ha en trevlig måndagskväll här . Sen får vi se om jag tar bussen om en halvtimme eller inte.

Gud, vad lat jag blev. Jag orkade inte åka på vattengympan.

Jag gick och la mig faktiskt och somnade och vaknade halv ett Det var inte så himla kul, men så blir det ibland, att man blir trött efter första dagen på jobbet när man har vart ledig.
Ni får ha det så bra.

Inga kommentarer: