onsdag, januari 25, 2012

lillördag

Nu har man börjat köra igång och jobba och så igen här. Jag har väl inte gjort så mycket, jag har varit och hälsat på en god vän och sen har jag börjat träna igen, jag kom med även om jag var på 6:e plats i reserven.
Sen har jag varit riktigt redig och gjort matlådor till jobbet. Lilla Sasi vill gärna vara med överallt och hon stänger in sig låda eller krypa in någonstans och gömma sig. ”Se mig och hör mig!” – det är som en liten bebis man har! Man saknar henne på dagarna, när man är på jobbet.
Denna vecka är det mycket att tänka på och mycket möten. Men jag får hoppa ett möte denna vecka, för jag känner att jag inte kan vara borta hur mycket som helst från henne. Från att ha varit med 6 människor varav en pensionär till att bli ensammen i 8 – 9 timmar..… nej, jag tycker synd om henne, så jag får hoppa över vissa möten denna vecka. Sen får vi se om hon kan trivas och så.
Ni får ha en trevlig dag och så! Det är mitt i veckan, ”lillördag” och två dagar till löning! Får se hur mycket man får över från den här månaden, hyran har höjt sig och så, men det får gå. Man får leva med måtta.

Ni får ha det så bra!

Inga kommentarer: