fredag, september 02, 2011

helg igen

Vilken vecka det har varit för mig här! Jag har faktiskt jobbat och jobbat den här veckan! Jag har varit på flyttgrejer och rensat förrådet och fått klart det. Sen har jag varit på ABF Fyrbodals styrelsemöte, och varit hos mäklaren och grejat, jag har gjort allt möjligt. Sen har jag sprungit på jobbet här och grejat och donat, och nu helt plötsligt fredag! Försover mig här, och biter av en tand på morgonen! Det är inte min dag idag, jag känner att jag skulle vilja krypa under sängen och gömma mig, och sova hela helgen… Men denna helgen blir det att bära och flytta saker från huset och såna saker. Det är inte kul när man inte mår bra. Men det får gå. Det är trevligt på jobbet med fredagsfika att se fram emot. Jag försöker hålla ifrån mig småsaker. Och min kära granne kommer till mig ikväll, det ska bli lite kul att träffas och prata! Men hemma hos mig är ju allting inne i förrådet. Men jag ska rensa, men jag har så himla ont i handleden, så jag fixar inte det. Så jag får se när jag kan göra det.

Inga kommentarer: