lördag, september 03, 2011

God morgon!

Lördag morgon och alltihopa! Typiskt, jag vaknade tidigt, gick upp och hämtade tidningen och gick och la mig igen en stund och tog det lite soft, lite lungt. Jag började fixa i ordning mat, exet skulle komma till mig. Jag sms:ade till min kära syster, och sa att jag vet inte hur det ska gå att få hem tvättmaskin och detta. ”Det här går åt skogen!” tänkte jag.  Tur att hennes nya sambo kunde hjälpa oss att få upp tvättmaskin och diskmaskin till Henke! Så ska väl Henke komma och hjälpa mig att sätta in diskmaskinen, vi får väl se hur det blir. Det var väldigt skönt att få gjort det. Så lånade vi en släpkärra av en kollega till Henke att köra hit grejer och så. Så var jag ute och rensade och slängde skräp, så det var ju full fart! Så på kvällen blev jag så trött så jag visste inte vart jag skulle ta vägen när jag gick och la mig.

Inga kommentarer: