onsdag, september 07, 2011

byråkratiskt Sverige

God morgon !

Vi har verkligen ett byråkratiskt Sverige – det är inte klokt! När man ska spärra en telefon: Om man har pengar på kontantkortet, så ska man fylla i papper och de kunde de inte göra, nej.
Sen gick jag till polisen och då skulle de ha diarieföringsnummer hos Teila.
Sen gick jag till försäkringsbolaget och där var det minskning av telefon. Jag fattar inte hur Sverige är idag.
Jag är nu helt otillgänglig! Vilket arbete det blir och vilket spring det blev.
Förmodligen får jag inte in diskmaskin i köket, för skåpet är smalare.
Det händer så mycket här, jag fattar inte.
På kvällen hade vi föräldramöte, gud vad mycket folk det var. Det var väldigt trevligt och givande. Jag fick träffa lite föräldrar och så där. Det var ju toppen och det kändes jättebra.
Det blev en lång dag!

Inga kommentarer: