onsdag, maj 11, 2011

trögt

God morgon!
Varför ska det vara så trögt att komma upp! Segt så in i helskotta! Och jag trodde jag tog fram köttfärssås, jag tänkte jag tar med mig det till jobbet. Det var ju kyckling! Så jag tänkte att det får vara tills jag kommer hem att äta den kycklingen. Idag fick jag skjuts av grannen, jag åkte med henne in. Nu har jag haft lite svenska och så, så nu ska jag ha matte här i eftermiddag, så ska jag försöka planera in hur jag ska jobba vidare med detta. Henke slutar ju samtidigt som mig idag, så det är skönt, vi kan åka ihop hem också.
Det var riktigt skönt och få åka med Henke hem. Vi tänkte gå ut och gå men det kom åska , det mullrade riktigt ordentligt ute. Så jag gick och la mig och började lyssna på en bok, jag hittade en ny men jag vet inte hur den är riktigt. Men jag söker på kriminalromaner så vi får se. Per Kjällén ”Skendöd” heter boken. Lite kuslig – handlar mycket om läkarvård. Så jag låg och lyssnade på den. Så gick jag upp och så hörde vi på nyheterna sen tog vi en rask promenad. Det var faktiskt rekord,  vi gick på 20 minuterrunt. Vi gick ganska fort för regnet kom igen. Sen satt vi och såg på Arga snickaren, sen gick vi och la oss.

Inga kommentarer: