torsdag, maj 26, 2011

en vanlig dag

Idag har jag bilen, jag ska göra lite olika saker. I morgon ska jag åka till Grästorp och handla lite kläder, jag känner att jag behöver. Men nu ska jag sätta mig och ta fram några tipsfrågor som jag ska göra i ordning, får se hur dom blir och titta på dom.
Efter jobbet så åkte jag ner till turistbyrån. Det var inte det lättaste och hitta det faktiskt. Men det var bra att dom hade kartor utanför som man kunde ta och se hur det ser ut i stan. Jag ska ju stadsvandra i morgon och då tänkte jag att jag skulle ha med mig det och visa vad det finns för grejor.
Sen åkte jag ner till vattengympan och det var faktiskt väldigt trevligt. Det var sista gången och det var så roligt, Anna-Lena hade det. Hon berättade att det skulle bli lite omändring till hösten. Jag får se om jag har råd och ha vattengympan.
Efter vattengympan så firade vi och så tog jag en varm macka och varm choklad innan jag åkte hem. Det blev tomt när jag kom hem faktiskt, men det får gå.

Inga kommentarer: