fredag, mars 18, 2011

Det här vill man ju inte se igen

Det här vill man ju inte se igen… snön har kommit igen, usch, usch! Jag trodde att det skulle bli våraktigt snart! Jag längtar efter en vårjacka, jag skall köpa en ny, jag vet inte vad jag ska ha för någon. Sen har jag gjort om min blogg också, ni kan titta vad ni tycker om den, om den är tydlig eller om den är rörig eller nåt annat. Idag är det lugnt här, jag ska ha data och matte, och så ska jag visa tv-programmet Lilla Aktuellt i eftermiddag. Det är full fart. Henke jobbar ju långt idag, det är inte så kul när han gör det. Men vi kanske köper nåt gott som vi kan äta hemma. Men jag ska åka hem och vila mig tills han kommer, för det är Let’s dance ikväll. Vi får se. Men det ökar med läsare här hos mig i alla fall, det är riktigt kul att det har blivit fler som läser min blogg! Är det något ni är intresserade av eller nåt annat, så kan ni väl kontakta mig, så kan jag kanske skriva om nånting som ni är intresserade av. Men ni får ha en trevlig dag! Nu ska jag  gå in på Facebook, det finns ju ett forum där, Dyslexiförbunds-gruppen finns där. Så ni har ju nånting att kika på där också. Så var denna dagen slut… det var härligt, det har varit mycket att göra idag och så. Men nu ska jag knalla hem, och så ska vi äta lite myspys ikväll. Fredagsmys hemma, ha det lite gott tillsammans, jag och Henke. Jag hoppar över personalfesten idag, jag känner att jag mäktar inte med såna saker just nu, jag känner mig seg som en råtta och sådär. Nu ska jag försöka jobba på här och komma hem, jag ska plocka ihop mina grejer, det är så mycket grejer jag ska bära med mig nuförtiden. I kväll blir det fredagsmys med köper pizza vin och lite godis! Programledaren Jessica Almenäs har insjuknat - lagom till kvällens direktsändning av "Let's dance". Let’s dance närmar sig ett avgörande och de två Trollhätteprofilerna Jessica Andersson och Frank Andersson är kvar i tävlingen. Men så är det! Ni får ha en trevlig kväll, ha en riktig myskväll! ! 

Inga kommentarer: