måndag, februari 28, 2011

ljudbok

God morgon!

Tur att min älskling väckte mig i morse, annars hade jag inte kommit upp alls! Vi kunde åka ihop, så jag kunde komma till jobbet med min dataväska, det var helt underbart! Nu har jag jobbat på ett ställe, och är på väg tillbaka till det andra. Jag ska ha en elev som ska få lära sig att lyssna på en bok på TPB:s hemsida, vi får väl se vad han tycker om boken. Så ska jag ha lite lektioner, och så blir det vanliga, vattenboxning ikväll. Jag ska inte hoppa ur den, jag ska gå med på det. Sen slutar Henke samtidigt som mig, så det är helt perfekt. Men nu ska jag fortsätta jobba, och gå ner och ha lektion här.

Efter mitt jobb, så gick jag ner och träna. Henke hämtade mig efter träningen. Det var jättenyttigt att träna, kände jag, men det är några som smiter in på träningen utan att betala, och det tycker jag inte alls är bra. Så det är inte så käckt faktiskt, för det blir för mycket folk.
När jag kom hem sen, så tog jag en smoothie, men Henke tog te och smörgås. Jag tycker det är godare med en smoothie efter träningen.


 

Inga kommentarer: