torsdag, januari 13, 2011

konditoriet och vattengympa

Jag var så trött i morse. Jag sov så dåligt i natt då. Jag kände mig lite seg, men kom iväg med halv åtta bussen. Jag kan inte åka med den bussen längre för jag är inne på jobbet fem över åtta och skolan börjar åtta. Det är helt hopplöst när dom har tagit bort trafikljusen vid 45:an. Bussarna kommer inte ut där i tid. Så är det.
Efter att jag hade haft lektion på den ena skolan gick jag till nästa och jag gick in på konditoriet och köpte mig en leverpastejsmörgås faktiskt. Det var himla gott.
 Typisk idag så hade dataproppen gått igen. Jag fick igång den i alla fall. Jag har haft full fart här och haft lite roligt och så. Och i kväll blir det vattengympa igen. Det är fanimej det roligaste jag gjort i mitt liv! Men ni får ha det så gott.
Efter detta mötet så gick vi ner till gympan och då tog jag faktiskt energigodis för att komma igång. Det var väldigt bra vattengympa faktiskt. Det var lite jobbigt och det kändes i kroppen. Den där jädra bananen är ju svår och använda. Så var det några paddlar vi skulle ha men det gick ju an.
När jag kom in i duschen så höll axeln nästan på och gå ur led på mig. Det var ju inte alls så käckt. Men jag fick tillbaka den så den hamnade inte det där läget i alla fall. När jag kom hem tog jag mig bara lite smörgås och te sen gick jag och la mig. Jag var trött.

Inga kommentarer: