onsdag, januari 26, 2011

hörapparaterna

Det var så skönt, jag kunde åka med Henke idag, men vi fick vända efter halva vägen, för jag hade glömt hörapparaterna. Det var lite konstigt – varför tänkte jag inte på den?
Sen har jag bokat vattengympa för måndagen.
Det är skönt att sitta på jobbet lite tidigare, jag är här strax före sju. Det är så skönt att få sitta här och tänka och filosofera. Jag få tag i hur man formaterar från CD till MP3 på svenska, varför finns inte det nu för tiden? Jag blir stollig! Varför finns det inte såna sådant? Om någon kan ge mig tips på det, så skulle jag vara väldigt tacksam. Gratis ska det vara, så klart!
Vi får se vad denna dag utlöser!
Det blir vattenpass i eftermiddag, för i morgon har vi APT.Det gick sin gilla gång på jobbet. Det var full fart. Jag tyckte det luktade så äckligt med fisken på jobbet idag, jag visste att jag inte skulle kunna få något i mig. Så det var så gulligt av Henke, jag visste att han hade lunchrast så vi gick och lunchade tillsammans faktiskt. Det var helt underbart. Vi tog oss 45 minuters rast. Efter jobbet tog jag en promenad ner till arena Älvhögsborg, badhuset. Det var härligt och gott. Så gick jag på ett nytt pass med Stina. Det var åttan vi använde. Det ser som en åtta man sätter in händerna i upp och ner på. Och så hade vi bananen. Det var ett riktigt styrkepass. Jag var helt utmattad efter träningen men det var helt skönt. Efter träningen så kom Henke och hämtade mig och så vi åkte hem och hade han gjort världens godaste kakao med smörgås som vi tog. Det var smarrigt och gott och äta. Sen satt vi och såg på Fuskbyggarna. Dom byggkillarna ska inte ha nåt jobb mer! Jag tycker det är skrämmande vad dom håller på med. Sen gick jag och la mig.
Ni får ha det så gott

Inga kommentarer: