torsdag, januari 20, 2011

bästa svenska.

God morgon på er, Henke var gullig och körde mig ut till jobbet. Idag har jag haft ”Pojken och Tigern”. Det är väldigt trevligt med han som läser. Barnen tycker det är så roligt när han läser. Han är kanonbra.
Nu ska jag och en gammal elev till den andra skolan och prata med dom. Det är roligt för han har gjort världens bästa svenska.
Det bästa svenskaläraren har läst på länge på skolan här. Det är riktigt kul faktiskt. Sen är det vattenpass igen och träning ikväll. Man måste ju försöka-
Jag gick ju bort sen efter vattenpasset, och var lite mör och trött och så där. . . så jag åkte hem och tog lite varm choklad och kakao, och satt och såg på Plus. Det var väldigt rörigt och så. Man gör ju reklam för vatten med vitaminer i, dom kunde ju skriva lite om innehållet och så. Det är inte så nyttigt att få i sig snabbverkande saker, men dom kunde ju säga lite mer om vad det var som inte var bra med det. Sen somnade jag.
 och gå ner i vikt. Jättebra

!

Inga kommentarer: