onsdag, augusti 04, 2010

lust eller inte

Ja, nu är det onsdag redan. Nästa torsdag börjar jag ju och jobba, så tiden går fort.
Jag hittade Anna Bovaller, född i Trollhättan och advokat i Stockholm; ”Svinajakten” , tänkte jag får testa med den här. Det var en kriminalbok detta också. Det verkar lite invecklat och lite roligt och sådär. Så nu håller jag på och lyssnar på den, få se vad jag tycker. Så ska jag försöka och plocka lite granna här med det vanliga, plocka i ordning med disken, dammsuga och städa. Men jag har ingen lust idag. Ingen lust för någonting. Vet inte vad det är med mig. Men jag ska försöka och ta mig i kragen och göra någon nytta. Få se när jag får min almanacka också, jag väntar på den med. Men ni får ha det så gott!
lite tänkt värt att tänka på:
En sann vän 

struntar i om du är pank, om ditt hus är ostädat, vad du gjort i ditt
förflutna eller om din familj gör massa tokigheter. Den älskar dig för
vem du är. En sann vän ifrågasätter inte vänskapen fast det kan gå
långa perioder utan att ni talar.
 

Inga kommentarer: