söndag, augusti 23, 2009

Fototriss del 59 Rörelse

7 kommentarer:

lilalili sa...

Tre underbara bilder där jag tycker allra mest om den andra! //Kramis

Famos/Menageriet sa...

Bra tolkning på rörelsetemat och min favorit är första bilden!
Ha det så gott!

N I N N I sa...

Fina rörelsebilder! Ettans bild gillade jag bäst kanske därför att det påminner om en av mina favoritpromenadvägar då jag promenixar med hunden!

Charlotta sa...

Fin triss. Jag gillar folkdansbilden i mitten bäst. De ser verkligen ut att ha roligt.

Razzy sa...

Fint triss :) gillar 2:an jag med..
du hittar länken till där du hittar min bakgrund och många andra uppe i högra hörnet hos mig... Kopiera länken och lägg in den som html alternativ i den undre gadget´en.. Hoppas du förstår hur jag menar..

Eva-Marie sa...

Fina bilder och vad trevligt med en dyslexi-blogg! Kram

Anna sa...

Härliga bilder på rörelse.

Ha en bra dag // Anna-Carin