torsdag, juni 19, 2008

Zombie

Herregud, jag var helt som en zombie imorse, jag var helt trött, helt färdig var jag. Aldrig vart med om… såhär riktigt, jag var inte klar i huvudet förrän långt in på eftermiddagen. Men vi tog en sväng ut, vi tänkte ju på midsommar. Tänk om det blir regn och vi ska sitta ute. Och jag var tvungen att åka till Harald Nyborg och köpa tält. Dom kostade bara 119 kr. Men det är ju plockepinn, men det ska bli roligt på fredag … och plocka pinn! Och dom där tälten är inte så käcka, dom nya är bättre men dom är så himla dyra. Ja, sen åkte jag hem och gjorde en stor köttgryta med riktig gräddsås och potäter.
Det var himla gott. Och sen satt vi framför TV´n och såg fotboll med morotsdipp och ostbågar och lite sangria. Ja, det gick ju som det gick – med Sverige. Ja, det hade man väl räknat med….. så att såhär är det.

Inga kommentarer: