söndag, augusti 23, 2009

Fototriss del 59 Rörelse

7 kommentarer:

lilalili sa...

Tre underbara bilder där jag tycker allra mest om den andra! //Kramis

Famos/Menageriet sa...

Bra tolkning på rörelsetemat och min favorit är första bilden!
Ha det så gott!

Anonym sa...

Fina rörelsebilder! Ettans bild gillade jag bäst kanske därför att det påminner om en av mina favoritpromenadvägar då jag promenixar med hunden!

Charlotta sa...

Fin triss. Jag gillar folkdansbilden i mitten bäst. De ser verkligen ut att ha roligt.

Razzy sa...

Fint triss :) gillar 2:an jag med..
du hittar länken till där du hittar min bakgrund och många andra uppe i högra hörnet hos mig... Kopiera länken och lägg in den som html alternativ i den undre gadget´en.. Hoppas du förstår hur jag menar..

Eva-Marie sa...

Fina bilder och vad trevligt med en dyslexi-blogg! Kram

Unknown sa...

Härliga bilder på rörelse.

Ha en bra dag // Anna-Carin