Påskhelgen går mot sitt slut. Vi har ätit god mat och haft det mysigt. Påskafton och påskdagen bjöd på sol, promenad och biltur
med svärmor. Annandagen vaknade jag före Henke (undrar när det hände sist?) Nåväl sista sillen gick åt till frukosten framför tv n`. Denna dagen ser gråmulen ut så man får väl kurera sin envetna förkylning som förföljt mig hela veckan innomhus. Det blir tufft att köra heltid när man inte får sova ordentligt för hostan. Hoppas att förkylningen ger sig så jag får tillbaka energin att greja, städa o ha kul
måndag, april 05, 2010
Påskhelgen
Påskhelgen går mot sitt slut. Vi har ätit god mat och haft det mysigt. Påskafton och påskdagen bjöd på sol, promenad och biltur
med svärmor. Annandagen vaknade jag före Henke (undrar när det hände sist?) Nåväl sista sillen gick åt till frukosten framför tv n`. Denna dagen ser gråmulen ut så man får väl kurera sin envetna förkylning som förföljt mig hela veckan innomhus. Det blir tufft att köra heltid när man inte får sova ordentligt för hostan. Hoppas att förkylningen ger sig så jag får tillbaka energin att greja, städa o ha kul
med svärmor. Annandagen vaknade jag före Henke (undrar när det hände sist?) Nåväl sista sillen gick åt till frukosten framför tv n`. Denna dagen ser gråmulen ut så man får väl kurera sin envetna förkylning som förföljt mig hela veckan innomhus. Det blir tufft att köra heltid när man inte får sova ordentligt för hostan. Hoppas att förkylningen ger sig så jag får tillbaka energin att greja, städa o ha kul
söndag, april 04, 2010
påskdagen
Hade jag inte hostat så jag inte fick en blund i ögonen så hade jag kunnat sova hela natten!! Jag har bara sovit 2 timmar.
Nu har jag ätit en god frukost och tagigt det väldigt lugnt. Solen skiner och himmelen är blå, riktigt vårväder kan man säga.
Idag blev det långlunch för vår del. Det var trevlig och riktigt skönt. Så tog vi åt jansson är gott tillsammans med rödbetor och hemgjorda köttbullar.
Vilken skön ledighet i påsk vi har fått! Skön promenad, slappt filmtittande i soffan och Förutom allt ätande av godis!
Ska försöka att ta tillvara på min tid här och nu, och försöka att bli ... eller åtminstone vara så social att vi gör nåt Tillsammans och försöka att bli piggare på nåt vis. Var ska jag få energi till det.
För mycket slappande gör mig blir rastlös, så emellan allt slappande har städa lite hemma.
Nu har jag ätit en god frukost och tagigt det väldigt lugnt. Solen skiner och himmelen är blå, riktigt vårväder kan man säga.
Idag blev det långlunch för vår del. Det var trevlig och riktigt skönt. Så tog vi åt jansson är gott tillsammans med rödbetor och hemgjorda köttbullar.
Vilken skön ledighet i påsk vi har fått! Skön promenad, slappt filmtittande i soffan och Förutom allt ätande av godis!
Ska försöka att ta tillvara på min tid här och nu, och försöka att bli ... eller åtminstone vara så social att vi gör nåt Tillsammans och försöka att bli piggare på nåt vis. Var ska jag få energi till det.
För mycket slappande gör mig blir rastlös, så emellan allt slappande har städa lite hemma.
påskdagen
Hade jag inte hostat så jag inte fick en blund i ögonen så hade jag kunnat sova hela natten!! Jag har bara sovit 2 timmar.
Nu har jag ätit en god frukost och tagigt det väldigt lugnt. Solen skiner och himmelen är blå, riktigt vårväder kan man säga.
Idag blev det långlunch för vår del. Det var trevlig och riktigt skönt. Så tog vi åt jansson är gott tillsammans med rödbetor och hemgjorda köttbullar.
Vilken skön ledighet i påsk vi har fått! Skön promenad, slappt filmtittande i soffan och Förutom allt ätande av godis!
Ska försöka att ta tillvara på min tid här och nu, och försöka att bli ... eller åtminstone vara så social att vi gör nåt Tillsammans och försöka att bli piggare på nåt vis. Var ska jag få energi till det.
För mycket slappande gör mig blir rastlös, så emellan allt slappande har städa lite hemma.
Nu har jag ätit en god frukost och tagigt det väldigt lugnt. Solen skiner och himmelen är blå, riktigt vårväder kan man säga.
Idag blev det långlunch för vår del. Det var trevlig och riktigt skönt. Så tog vi åt jansson är gott tillsammans med rödbetor och hemgjorda köttbullar.
Vilken skön ledighet i påsk vi har fått! Skön promenad, slappt filmtittande i soffan och Förutom allt ätande av godis!
Ska försöka att ta tillvara på min tid här och nu, och försöka att bli ... eller åtminstone vara så social att vi gör nåt Tillsammans och försöka att bli piggare på nåt vis. Var ska jag få energi till det.
För mycket slappande gör mig blir rastlös, så emellan allt slappande har städa lite hemma.
lördag, april 03, 2010
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)


