söndag, juni 16, 2024

Nedräkning till Semestern


Jajamän, bara två och en halv dag kvar till en härlig lång semester! Jag har haft en underbar helg tillsammans med nära och kära. Habibi åt vaniljsås igår; typiskt henne att äta allt som kommer framför henne just nu. Vi har njutit av god mat under helgen och haft smarriga, härliga långfrukostar tillsammans.

Nu är helgen slut och det är dags att börja arbeta de två och en halv dagar som är kvar. Jag håller på att rensa hemma, städa och tvätta. Typiskt att mitt favorit-tvättmedel Grumme har slutat tillverkas i storförpackningar. Jag tänker på miljön och förpackningarna de använder. Jag önskar verkligen att de börjar tillverka storförpackningar igen. Jag fick tag på ett annat tvättmedel som verkligen var storpack – hela 145 tvättar!

Nu funderar jag på vad jag ska äta till middag. Det är så supertråkigt att äta själv.

Inga kommentarer: