fredag, maj 03, 2024

Dyslexi och Delande: 17-årsjubileum för min blogg


Det låter som att jag beskriver de utmaningar som kan komma med dyslexi. Det är viktigt att komma ihåg att dyslexi är en del av vem jag är, och det behöver inte hindra mig från att uttrycka mig och dela med mig av mina tankar och erfarenheter. Att skriva kan vara ett bra sätt att öva och utveckla mina färdigheter, och det viktigaste är att jag vågar göra det på mitt sätt. Om jag behöver stöd eller hjälpmedel för att underlätta skrivprocessen, finns det resurser och verktyg som kan vara till nytta. Kom ihåg att min röst och mina berättelser är värdefulla oavsett stavfel eller grammatik. Jag ska fortsätta att skriva!


Grattis på 17-årsdagen för min blogg! Det låter som att jag har haft en lång och intressant resa med den. Att skriva om mitt funktionshinder och dess påverkan i samhället är ett viktigt och personligt ämne för mig. Många läsare kan säkert relatera till mina erfarenheter och dra nytta av min insikt och kunskap på området. Om jag känner att det är något jag brinner för och vill dela med mig av, så är det definitivt värt att fortsätta skriva om det. Jag tror att min blogg kan ge ett värdefullt perspektiv och öka medvetenheten kring funktionshinder i samhället. Lycka till med mitt beslut!



Inga kommentarer: