fredag, oktober 01, 2021

Nästa vecka är Europeisk dyslexi

 Nu är snart helg jag har varit energilös person denna vecka. Jag ska försöka tag i att träna i helgen. Men det var skönt att gå till frissan och få lockar i håret under veckan. Har inte varit någon  fart hemma, orkar inte med att tag i något plus att min resväska inte är uppackad efter förra helgen. Att lust har gått ur mig.

Vet ni att bli  pga. covid så det blir i hela land Europeisk dyslexi nästa vecka, kommer vi i Fyrstad ha en sammankomst för nya och gamla medlemmar.

Att få träffa likasinnade personer som vet hur det är att leva med svår dyslexi. För mig har det varit dåligt med  empati av andra som inte har detta problem. Att man inte har den bästa skrivförmåga hur andra tolkar min text. Det sårar mig jätte djupt att inte ha förståelsen och att  bli  accepterad med dyslexi.  


Efter jobbet så blev det shoppingrunda med väninna . Vi tog en tur så jag fick handla, Det var väldigt snällt.

Nu är det första inlämningen på språkhistoria till läraren. Den ska egentligen var inne på tisdag, men jag kör ifrån fredag kväll och såhär. Full fräs, fredag kväll! Så nu känner jag mig oääh!!

Habibi är så kärvänlig här, men ni får ha det så gott, så får vi hålla tummarna att det blir bra. Och sen får vi se vad som händer!


Inga kommentarer: