lördag, oktober 26, 2019

Mysigt idag

Lördagsmorgon, vi vaknar. Jag var lite sönderstressad, för jag ville åka och köpa en tårtbit, för jag ville ha det på söndag. Och det stängde ju klockan14:00 - så jag försökte skynda på honom. Men vi hann till konditoriet och köpte en budapestlängd, så det var inga problem. 
Vi var på ÖoB och där köpte jag en liten klösbräda till Habibi. Sen var vi på Biltema och tog oss en korv.
Sen åkte vi hem till mig, men då hade inneboende gett Habibi lite mat och sällskap och sånt


Jag duschade och gjorde mig iordning och satte på mig fina kläder. Jag hade på mig en vit skjorta från H&M och skinnbyxor. Han bjöd ut mig på restaurang. 
Då var det faktiskt biff igen, med klyftpotatis och bearnaisesås, grönsaker och en god Eriksberg till det. Det var väldigt gott!  
När vi kom hem så tog vi oss en Kaffe Karlsson – det är det godaste jag vet! Sen satt vi och såg på ”Så mycket bättre”. Det var en helt underbar lördag. 

Inga kommentarer: