fredag, september 20, 2019

fel plast fel tillfälle

God morgon på er! 


Igår var det ingen rolig dag för mig. När man ska gå på möten ska man väl läsa hela pappret, men det gjorde inte jag. Det var lite krångligt att göra det, och ta för givet att man ska vara på en plats, och så var man på fel plats. Tur att Taltjänst var med mig och förmedlade att jag var på fel ställe. När jag kom dit gick knappen i byxorna, det var bara krångel och krångel. Men det kändes jättebra på mötet. Jag fick framföra säkerhet och såna saker på mötet, och jag hoppas att någon har lyssnat och tänkt till lite grand. Nu satt jag här och letade efter mikrofonen på Iphonen. Jag har inte använt den på länge, så det var lite krångel och lite sisådär. Men nu blir det helg och det blir lite lugnt, vi ska åka på loppis på söndag, och jag får se om min astma är bra. Men det är full fräs. Jag är tillbaka i föreningslivet igen, och jag tycker det är jätteroligt att vara med och engagera mig i viktiga frågor. 

Men ni får ha en trevlig helg, så får vi höras!



Inga kommentarer: