torsdag, maj 26, 2016

En solig dag

Vilken dag det blev! Soligt väder och helt underbart! Och jag har varit på lite möten och sånt på eftermiddagen, och hade med mig Taltjänst som skrivhjälp. Det är kanonbra, så jag kan diskutera på våra möten som vi ska ha efter skolavslutningen. Jag kan berätta och understryka det som är viktigt och så där. Typiskt, jag tänkte att jag skulle gå på vattenträningen, men jag var första reserv, och kom inte med på träningen. Det var snopet, det var ju sista gången. Det var synd att det inte blev någon vattenträning, men jag blev så sugen på hamburgare, så jag sms:ade min kära sambo. Vi åkte till Sibylla och tog oss en hamburgare i stället. Jag fick trösta mig med nånting gott. Vi tittade inte så mycket på tv, vi bara kröp ner i sängen och la oss sen, klockan var ju mycket.

Inga kommentarer: