torsdag, februari 18, 2016

Lite blänkare ifrån mig

Denna och förra veckan har det varit så mycket och göra på arbetsplatsen och så, jag har vart trött och sleten. Jag vet inte vad jag vill säga på min blogg och såhär. Men jag kör stenhårt med träning. Tränar vattengympa och spinning. Jag måste vara igång. Det känns ju väldigt gott. Det känns faktiskt väldigt skönt. Nu har jag ett mål: Efter min operation så ska jag börja på TRX. Vete sjuttsingen vad det är, men det ser ut som band som hänger uppe i luften. Det är jag lite sugen på att testa och se hur man ska göra. Och göra i gruppträning. Det skulle vara kul och börja med något nytt. Och det kan man ju gå ner och göra sen under sommaren också, för det behöver ju inte vara gruppträning. Men jag tycker det är himla kul med gruppträning.

Ja, och sen har jag haft individuella nationella prov för elever som har suttit här hos mg. Jag har känt mig som en grym häxa när jag satt här. Jag fick ju inte hjälpa dem med någonting. Skolverket säger det attär det läsförståelse så även om du har ett funktionshinder så får du ingen hjälp.  Hur stärker vi våra elever i detta? Det fattar inte jag.

Många nu har lov, men vi har ju vecka 8 här runt omkring. Jag får se vilket skick jag är i vecka 8. Men nu får jag bara jobba här idag och imorgon så får jag se vad som händer. Men ni får ha’t så gott!

Inga kommentarer: