söndag, september 13, 2015

Helgen var konstigt

Vad ska man säga om denna helgen egentligen? Jag vet inte. Det har varit väldigt jobbigt och vara sambo. Gnatigt och sådär. Det är väl lite svårt och flytta ihop med någon som har vart ungkarl för länge. Jag tror att det kan bero på det också, men vi får försöka, så får vi se.
Jag plumsade i sängen redan när klockan var 8 i lördags kväll, för jag orkade inte mer. Jag var helt utmattad. Så kan det bli ibland. Men vi har ändå varit ute med cabben i helgen och åkt runt lite granna med den.
På söndag tog jag mig mod och gick iväg på spinningen igen. Det var skönt och väldigt gott och kunna få gjort det. Sen hade han lagat mat och fixatdär för på lördag åt jag ingen middag, jag sket i det. Så det blev väldigt gott med lite fiskpinnar, potatisoch sås. 
Sen var vi på en väldigt trevlig loppis igår också, ute i Åsbräcka
Jag hittade en Tupperware-tårtform med lock över som jag tänkte jag skulle ha och göra tårtor i. Det är ju lite käckt och smidigt. Den tar inte så stor plats i kylskåpet. Det är ju kanonbra. Så det har jag räknat ut att jag ska ha.
Han köpte ett fiskespö och så köpte vi en spegel till pojken hanses och så köpte vi muggar och glas till honom. Ja, så vi var ute och småhandlade. Det var ju inte ens till oss nästan något, men så får det vara. 
Vi får se hur det blir här i framtiden och så . Men ni får ha det så bra!

Inga kommentarer: