onsdag, mars 25, 2015

Springa och åka buss

Nu är det onsdagsmorgon, 
Jag åkte hem och tog tvättstugan och tvättade sängkläder och handdukar och sånt. Det blev 4 tvättmaskiner.
När jag kom hem kom jag på att jag hade glömt att gå till apoteket och hämta ut blodtrycksmediciner. Fasen, jag fick åka tillbaka till stan med buss.
Sen rev vi ur sängen och bäddade rent och donade med det. 
Jag hade sagt till pojken att jag inte vill ha middag klockan sju på kvällen utan jag vill ha det när jag kommer hem och inte senare än sex. Men typiskt, han kommer hem klockan sju med mat.
Jag känner mig helnöjd att jag har fått gjort det här.
Legimus har kommit ut med en ny uppdatering av sin app till androidtelefoner. Jag använder inte androidtelefon så jag vet inte vad som har kommit. Jag är nyfiken på det, så är det någon som använder det och kan berätta för mig? Jag tycker det är bra med Legimus på iPhonen, men ibland är det svårt att ladda upp det, så jag funderar på att ladda ner ljudboken direkt i telefonen, men jag får se hur jag ska göra med det här. 
Ni får ha en trevlig kväll.


Inga kommentarer: