fredag, mars 20, 2015

Snurrig och rörig

Åh vilken härlig fredag det blev! Snurrig och rörig också. Jag fick besök av pojken och min gubbe kom upp på jobbet och hämtade mig. Sen hämtade vi hans bil på reparationen. Det var fullt upp. ”He ä int lätt att förklara för nån som int begrip” - Det är inte lätt att förklara för någon som inte begriper.
Sen var vi på Thail singbar och åt buffé, jag och gubben. Vi hade allmänt trevligt och gott att äta. Go och mysig fredagseftermiddag.

Sen såg vi tv. Vi ser på Leif GW Persson och vi ser även på True Detektiv, men på den upptäckte jag att det var nutid och dåtid. Jag hatar såna filmer, när det fladdrar fram och tillbaka – jag fattar ingenting. Idag upptäckte jag för tredje gången att det var dåtid. Det hade jag inte fattat. Så är det när man tittar på filmer.

Inga kommentarer: