onsdag, februari 11, 2015

mit i veckan

Nu har halva veckan gått. I helgen som var stod vi på loppis och sålde lite grejer. Det var lite trögt att komma iväg, men det gick an. När vi kom tillbaka hem igen, så hade sambons son fixat lite mat och grejat. Det var gott, för jag hade inte orkat stått och gjort mat över huvud taget.

 Jag hitta en blogg som heter ”boklyckan”. En ungdomstjej som skriver dagbok på en blogg. Det är inspirerande att läsa den och hon läser väldigt mycket böcker. Jag letar efter Nikkis dagbok, för det är många på mitt jobb som vill läsa den. Jag tänkte jag kunde ge lite tips till ungdomar som inte har lust att läsa.


 Det känns lite segt och tröttsamt, men det får gå. Jag har i alla fall varit och tränat. Det känns väldigt gott att jag har varit iväg och gjort det. Hoppas inte jag blir sjuk nu bara. Full fart och medvetslös. Vi får se vad som händer. Nu ska vi snart gå hem och sluta för dagen. Jag tror jag blir däven. Vi får se hur detta blir, jag kan inte prata mer nu.

Inga kommentarer: