onsdag, september 03, 2014

Har lite svårt just nu!

Jag har svårt för det här med bloggande nuförtiden. Inte svårt på det sättet att jag tycker att det är nåt dåligt eller något jag inte gillar. Bara svårt att få det gjort. Nu har jag försökt lite sporadiskt ett par gånger under de två senaste somrarna, men sen blev det höst och ja...ni vet, slut på semester.

  Nu är det höst och semestern är slut, och det är fullt upp. Jag känner att det är segt att komma igång och hinna allting. Nu för tiden är man ju sambo, och man ska ju tillgodose honom, att vi gör nåntingtillsammans, och det är lite svårt. Det är en liten smula på den här texten som jag får in idag. Jag känner mig lite halvseg, halvtrött, orkeslös. Jag känner mig totalt medvetslös nästan, jag vet inte hur jag ska hinna med och få tiden.
 Jag har ju fått en väldigt bra skribent hemma, men jag vill inte utnyttja honom till det. Så det får ta den tid det tar för mig att skriva på bloggen. Jag hoppas ni har överseende med detta.

 Det är mycket i Europa med dyslexi och utredningar och sånt, mycket att läsa och förkovra sig i. Men just nu orkar jag inte ta tag idet, jag bara ska överleva dagen på jobbet. Det tar tiden och orken från mig just nu.

 Sen ska jag försöka få ordning i hemmet. Men vi ska börja renovera två rum nu, hall och sovrum ska vi renovera och göra i ordning. Det ska bli kul! Det ska bli mysigt, sen får vi se om vi hittar nåt hus. 
                                        Ni får ha en trevlig dag, så hörs vi!

Inga kommentarer: