onsdag, juli 02, 2014

Vetranbilar

Igår fick jag stå och vänta lite, men sen kom teknikern för att fixa med min ringsignal. Det var en jätteduktig kille som kom. Jag kunde inte få ordning på det själv, så det var helt underbart att det finns sådant i Västra Götaland – en som är trevlig och kan fixa så jag hör ringsignalerna igen.

Sen fick jag ett lite ryck för mig och åkte ner på marknaden, gick och strosade där och hittade lite grejer. Lite smått och gott.
Sen gick jag bort till boyfrienden och vi gick och tittade på ett nytt hus, men det var inget att ha.
Vi åkte ner till slussarna och där tog jag mig en köttbullesmörgås och kaffe. Sen gick vi runt och strosade. Där var till och med gamla polisbilar, amazon combi och amazon. Det var riktigt kul att se dem.
Det var en riktig höjdardag på slussarna, det trodde jag inte att det skulle vara.
Vi var ute och åkte cabbe och hade det allmänt trevligt på eftermiddagen.
Vi får se vad vi hittar på i morgon och så.

Inga kommentarer: