torsdag, april 03, 2014

upp och ned

God morgon på er!

 Det är lite bättre i kylan för mig. Jag känner att jag har blivit lite piggare och fått motivation till dyslexi och sånt. Min sambo behandlade mig så illa, så jag orkade inte göra nånting. Jag fick göra mig av med mitt drömhus och allting och börja om på nytt i en lägenhet. Jag har inte bott i en lägenhet på över tjugo år. Men jag har kommit upp på benen igen med hjälp av goda vänner och min nya pojkvän som jag har hittat, helt underbart! Jag känner att jag är inte dålig, jag är bra som jag är.

 Det är någon som tycker om mig i alla fall, jag tycker att det känns jättebra! Tack vare att journalisten peppade mig lite grand här nu, jag känner att jag måste stötta barnen så dom inte ska fara illa med sina läshandikapp eller olika funktionshinder. Jag känner mig väldigt motiverad nu, jag känner att jag vill fortsätta att skriva och diskutera. Nu har jag börjat skriva på Facebook om dyslexi. Och twittrat har jag gjort lite, och så bloggar jag här. Nu har jag varit med i nyheterna, vårt Väst här idag, och det känns väldigt gott. Det var en liten kort stund, men nu är jag igång igen. Det känns jättebra tack vare omgivningen som har hjälpt mig så jag ska må lite bättre. Och jag har fått så fint i min lya, trevligt. Man längtar hem nu, det har jag aldrig gjort tidigare, så det är helt underbart! 

Men jag har gjort något tokigt idag, jag bokade av min vattenjympa. Det är ju rena skiten att jag har gjort det, det är inte roligt! Men jag är elfte reserv så får vi se om jag kommer med. 
Så får ni ha en trevlig dag! 

Inga kommentarer: