fredag, april 25, 2014

Redan helg igen

God morgon alla som läser min blogg! 

Nu har veckan gått jättefort och trallat iväg, trevligt väder och helt underbart! Det är full fart. Jag vet inte vad Habibi gör, för hon får upp hårbollar. Jag vet inte om hon äter för fort eller matsmältningen eller vad det är. Men i går kväll fick dom lite gourmet-kattmat, vi får se om det blir bättre idag. Idag ska jag bara ta det lugnt och såhär, och försöka motivera mig. Så ska man jobba, och i eftermiddag ska pojkvännen iväg på grabbfika, och jag ska ta det allmänt lugnt. Jag funderar på om jag ska ta kontrollanten och höra om vi ska ta pizza i eftermiddag eller inte. Men jag vill bara komma hem och krypa under täcket och ta det lugnt. Men jag skulle behöva ta dammsugaren och jaga lite grand, och städa. Jag har ingen större lust för det med den jädra värken som jag har i handlederna, den är som ett brev på posten. Det känns jättejobbigt att ha den här värken. Men nu ska jag gå och jobba och försöka här idag, jag känner mig motiverad.

Sen gick jag hem och slängde in mina grejor. Jag tyckte det var lite jobbigt. Sen gick jag bort till kontrollanten och vi tog en promenad till pizzerian och tog oss en ny sort, men den tyckte inte kontrollanten om. Det var oxkött, bearnaisesås, svamp, tomater och paprika på. Hon tyckte kebaben är mycket godare, men jag tycker inte att köttet är så himla gott på den, det beror på vem som har gjort det. Jag tycker det är senigt.

Sen satt jag på Skype och prata med pojkvännen och det var lite trevligt! Jag kröp ner i sängen ganska tidigt. Jag kände att jag var lite trött och seg. Det blev inget mer gjort här. 

Inga kommentarer: