fredag, april 11, 2014

hotellfrukost

yes, yes, yes! Nu är det fredag igen vad gott det är! Och riktig hotellfrukost har mina kollegor gjort som vi fick äta här. Det var jättegott och mysigt.
Nu väntar jag på att mina elever ska komma till mig.

 Så ska vi se vad dagen blir. Sen ska pojkvännen kommer till mig och jag funderar på om jag ska göra en omelett eller äggröra eller något annat. Jag vet inte vad jag har för idéer till fredagmys... Det duggar lite granna ute, men jag hoppas det blir fint väder.

På fredagseftermiddag hade jag avslutning på jobbet. Jag är lite trött och sliten efter det. Det var så gulligt att min pojkvän kom hit. Jag gick bort till pizzerian och mötte honom. Vi köpte varsin kebabrulle och åt den.

Så såg vi på Liza Marklunds film. Vi tog det allmänt lugnt och hade det trevlig, det var jättebra och underbart

Inga kommentarer: