fredag, september 06, 2013

Hem till byn

Jag stressade bort till boyfriend, och han var så snäll och gullig, hjälpte mig till sjukhuset, jag skulle dit på kontroll efter operation. Sen körde han mig tillbaka till jobbet, jag stressade lite grand där, det var lite extra möten och så där. Det var så typiskt, så var Telenor nerstängt, så jag fick inte tag i föräldrar, inte ens boyfrienden. Sen var jag så sugen, så vi stannade vid Max här i Trollhättan och åt lite mat innan vi for upp till mamsen. 

Vi pratade och drack kaffe hos mamsen, och sen gick vi ut på en promenad i lilla byn därhemma. Vi träffade en ungdomsvän som jag har haft i många år som det var roligt att träffa och se hur det är. Men samhället har blivit så dött och dystert, det är tråkigt. Folk sköter inte sina hus, dom sköter inte trädgården. Hur det har blivit i samhället!Men vi var så trötta på fredan så vi stupade i säng när klockan var tio. Jag somnade med en gång, han låg en stund och inte kunde somna.

Inga kommentarer: