tisdag, augusti 06, 2013

Motionsveckan på g

Fortfarande är värmen kvar efter tre veckor, det är helt underbart! Jag var uppe och åt lite frukost och duschade mig, och denna veckan ska jag motionera minst ett par kilometer tänkte jag. Jag hade ett mål att gå till Verdandi igen och titta på skåpet och suga på karamellen. Jag bestämmer mig för det, fram och tillbaka och fram och tillbaka. Han tyckte det var bra och så där.

Så gick jag upp till Pingstkyrkan, dom har ju så goda våfflor, så jag tänkte jag får nyttja det, trettio spänn för kaffe och våffla, det är hyfsat, och det är jättegott och smarrigt. Men Verdandi har ju ingen kortläsare, så då får man gå in på Netto, och då är man tvungen att köpa nåt, och jag ville ju inte bära nåt. En plastpåse fick jag köpa för två och femtio. Vad ska jag ha den till, bära i eller?

 Nu är min plan att jag ska dammsuga lägenheten idag, jag måste, måste, måste! Sen ska jag gå ner i tvättstugan och tvätta, och så ska jag riva ur sängen. Och där hade jag ju lagt min resväska, jag måste börja plocka ur och göra nån nytta.

 Men min lilla dam är så väldigt nyfiken. Hon vill bara vara på mig hela tiden och klänga, hon vill att jag ska vara i närheten av henne. Men hon är ju så underbar! En speciell kisse jag har fått här!

 Ni får ha en trevlig eftermiddag, nu ska jag snart springa till tvättstugan. Det är väl inte så himla tjoho, men jag får försöka! Så får ni ha en bra eftermiddag! Jag tog mig i kragen och tvättade fem tvättmaskiner idag. Det var lite jobbigt, klibbigt och äckligt varmt. Jag tvättade sängkläderna och så där. Så tog jag en lasagne som jag hade i frysen och åt. Jag sprang upp och ner, jag kände mig riktigt duktig. Jag sprang nära 8,5 kilometer igår. Men jag var tvungen att gå och lägga mig redan när klockan var tio, jag kände, om det var astman eller sockret som spökade på mig. Om jag hade ätit för lite eller druckit för lite, jag vet inte. Boyfriend ville att jag skulle gå upp och äta, så jag gick och tog mig filmjölk, så får jag se om det hjälper. Jag somnade i alla fall

2 kommentarer:

Fru Eriksson sa...

Åh,vad jag blev sugen på Våffla med grädde/sylt nu ;)
Ha en fin Tisdag/Annmi

Anonym sa...

Det smakade jätte gött