torsdag, augusti 29, 2013

Lite foto på små älsklingar


Jag var uppe så sent, fy på mig! Det var segt att komma upp i morse, jättejobbigt! Men det var tur att boyfriend hade fixat i ordning maten till mig. Men varför gjorde jag inte en smörgås samtidigt i går kväll, det gjorde jag ju inte. Så fick jag gå upp i morse och dona med det. Så ringde läkaren, och jag fick springa ner och hämta nya mediciner idag efter jobbet. Så hem med det, och sen bort till affären och handla lite kräftor, vi ska ha lite gott på lördag kväll och mysa här. Jag ligger som en ploj här i sängen och är gôrpigg, jag behöver lägga mig och sova, men jag har blivit van att vara uppe så sent på nätterna nu, men det här går ju snart inte. Men det är en dag kvar, sen är det helg tralala! Det är gott det. Så får vi se vad jag ska hitta på för mat i morgon, jag har inte orkatgjort det heller idag, jag har varit lite slö här ärligt talat. Men ni får ha en trevlig kväll, nu ska jag krypa ner i sängen med Zaffi bredvid mig på kudden här, så ska vi susa så gott.